dimarts, 11 de febrer del 2020

QUÈ ENS FA POR ?

Les pel·lícules de por ens provoquen malsons en els nostres somnis i fan que tinguem por de certes coses i de certs llocs.

Hi ha molts elements que tenen a veure amb la por a les pel·lícules, un d'ells és la música; la música que fa esperar alguna sorpresa ens afecta molt a l'hora de veure les escenes, per exemple si s'apropa alguna escena terrorífica la música canvia.
La foscor és un altre element que ens fa témer ja que és una cosa que sempre ens ha passat en les nostres vides.

Resultado de imagen de terror letrasEl gènere que més ens afecta del cinema és el gènere de terror. Les coses que tenen a veure amb esperits, fantasmes, mort, entre d'altres,
i a més estan basades en fets reals doncs fan que tinguem més por encara.
Des de el meu punt de vista crec que moltes persones creuen en aquestes coses i per tant mes raó per tenir por.
En el cas de la pel·lícula "expedient Warren" apareixen tots aquests elements i per tant pertany a el gènere de terror.
En aquesta pel·lícula apareixen elements terrorífics, i a més està basada en fets reals.

Resultado de imagen de TERROR


En el meu cas, les pel·lícules de terror m'agraden ja que des del meu punt de vista són aventures que hem de seguir.
En aquest moment les coses que mes em fan por és perdre als meus estimats. I també li tinc por a DÉU, ja que és el mes poderós de tot Univers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada